sobota, 13 czerwca 2015

Podróż samochodem i margaryna domowa :)

Podróż samochodem na wakacje ... potrafi być fascynująca, zabawna, pełna przygód ... no ale nie oszukujmy się jeśli jest długa to potrafi też być męcząca i nudna - nawet jeśli spędzamy ją w najlepszym Towarzystwie <3
Kiedy miną pierwsze wątpliwości, czy wszystko co mieliśmy spakować zostało spakowane, czy mieszkanie zostało zamknięte, czy przypadkiem kot nie został na balkonie a żelazko zostało wyłączone - przychodzi czas na pierwszą ekscytację:  Jak będzie ? Oczywiście, że będzie cudownie !
Ale najpierw trzeba tam dojechać - No to start !
Zanim pojawi się pierwsza nuda szeroki " cheese " nie schodzi z twarzy przez jakiś czas..
Kawa na stacji benzynowej, opracowanie trasy , walka z nawigacją, insta, fejs, ostatnie sms-y do rodziny ... wszystko odhaczone więc? Pierwsza Nudo ! Wyzywam Cię na pojedynek!


 Pierwsza Nuda po pierwszym ciosie szybko przegrywa bo...bo ? Bo źle zjechaliśmy, nie ten zjazd ! Więc kilka wrzasków załatwiło sprawę :D No a jak nie wrzaski to może jakaś zabawa ? Podczas długiej drogi wszelkie znane nam zabawy wykorzystaliśmy parokrotnie. Nigdzie indziej nie znajdzie się lepszych warunków, aby zagrać w ON  CZY ONA niż podróż samochodem.

Po kilku godzinach zgadywanek, opowiadania historii i innych "pacynek" przychodzi pierwsze zmęczenie ... z którym ciężko walczyć. To znak, że trzeba zrobić przerwę.

Po przerwie jedziemy dalej...
Cel już niedaleko, już się nie możemy doczekać! Trzeba odepchnąć znużenie i zacząć coś robić, żeby się pobudzić. No to gadajmy ! O czym ? O wszystkim, o chlebie i o niebie, o głupotach i ważnych sprawach, o tym o czym nie ma czasu rozmawiać na co dzień, o plotkach i opiniach, aż nadejdzie ....

 aż nadejdzie ONA-------> GŁUPAWKA!


W mózgu otwierają się jakieś tajne skrytki i nagle wyskakują z nich różne rzeczy:) wspomnienia, historie, sytuacje i piosenka ze starej reklamy :D



20 komentarzy:

  1. Kochana Puli 😂 Jak zwykle się uśmiałam, czy Ty jechałas ze mną w długą podróż autem..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja bardzo lubię podróżować samochodem, ale na ten moment właśnie muszę moje auto sprzedać. Już czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/sprzedaz-auta-a-wspolwlasciciel/#kotwica3 jak nalezy to zrobić, kiedy występuje również współwłaściciel pojazdu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie to ja również bardzo chętnie samochodem podróżuję i muszę przyznać, że tak jest moim zdaniem najlepiej. Również staram się mieć odpowiednią wiedzę. Jak czytałam na stronie https://ibielany.pl/artykul/holowanie-pojazdu--na/1115200 to bardzo ważne jest to abyśmy wiedzieli jak zachować się podczas holowania pojazdu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie ja auta używam do codziennej pracy i przejeżdżam bardzo dużo kilometrów. Wiem dokładnie jak ważna jest kwestia sprawności naszego samochodu. Gdy moje czasami odmówi dalszej jazdy to wtedy pomoc drogowa https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ bez najmniejszego problemu jest na miejscu zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie warto jeszcze przyznać, że jeśli chodzi o same podróże samochodem to jak najbardziej czasami ulegają one awarii. Niestety gdy już nie ma sensu ich naprawiać to na pewno warto go oddać do kasacji https://kasacja-sandomierz.pl/ gdzie z pewnością nam go przyjmą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama podróż samochodem powinna być przede wszystkim przyjemnością ale pod warunkiem, że nasze auto jest po prostu sprawne. Jeśli przytrafi nam się po trasie jakaś awaria to zdecydowanie pomoc drogowa https://zakrzewski-holowanie.pl/ będzie w stanie nam pomóc w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jak już poprzednicy napisali to jak najbardziej sama podróż samochodem jest czymś ważnym. Jednak warto na pewno jest mieć przy takich wyjazdach sprawdzoną pomoc drogową. Sam korzystam najchętniej z usług https://wawa-hol.pl/ i wiem, że to jest doskonały wybór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podróżowanie samochodem jest fajną sprawą i ja jeszcze jestem zdania, że również dobrze jest wiedzieć po którą pomoc drogową dzwonić w momencie awarii. Jak najbardziej mi się dobrze współpracuje z https://robex-pomocdrogowa.pl/ i wiem, że to jest bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej samo podróżowanie autem jest czymś ważnym i ja jeszcze chcę powiedzieć, że dla mnie ważne jest to aby mieć wiedzę kto zajmuje się skupowaniem pojazdów. Udało mi się niedawno ustalić, iż firma https://kasacja-warszawa.pl/skup-aut-pofirmowych-i-poleasingowych/ na pewno się tym zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdy z nas wiem, ze czasami bywają takie sytuacje, iż niestety ale nasz pojazd może odmówić dalszej jazdy i ja jeszcze chcę dodać, że właśnie dlatego fajnie jest wiedzieć co wtedy robić. Od siebie chcę dodać, że ja zazwyczaj dzwonię po pomoc drogową https://pomocdrogowagdansk.pl/ i to jest mądre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami droga może zaskoczyć nas niespodziewanymi sytuacjami, takimi jak awaria samochodu czy kolizja. W takich momentach warto mieć pod ręką niezawodną pomoc drogową. Firma Pomoc Drogowa Lublin to profesjonalna ekipa, która zapewni Ci szybką i skuteczną pomoc w każdej sytuacji. Jeśli potrzebujesz wsparcia na drodze, odwiedź stronę https://www.pomocdrogowalublin.pl/ i skontaktuj się z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystanie z usług http://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ to gwarancja szybkiej i profesjonalnej pomocy. Kiedy ostatnio miałem awarię, byli na miejscu w ciągu kilkunastu minut. Zespół jest wyjątkowo uprzejmy i kompetentny, co bardzo doceniam. Ich pomoc okazała się niezastąpiona, a ceny są bardzo rozsądne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podczas mojej ostatniej wizyty w Poznaniu, miałem nieprzyjemność złapania płaskiego koła. W tej nieoczekiwanej sytuacji, https://www.pomocdrogowapoznan.pl/ okazał się być moim ratunkiem. Ich ekipa pomocy drogowej była u mnie w niezwykle krótkim czasie, a ich efektywność i profesjonalizm przy zmianie koła były nie do przecenienia. Co więcej, ich uprzejmość i gotowość do pomocy sprawiły, że całe zdarzenie było znacznie mniej stresujące. Polecam ich usługi każdemu, kto znajdzie się w potrzebie na drogach Poznania.

    OdpowiedzUsuń