środa, 19 listopada 2014

Nie tylko praca ...

Był papier, był tablet... była nawet ściana .
Dzisiaj chcę Wam pokazać jeszcze coś innego.
Kiedy chodziłam do szkoły aktywnie uczestniczyłam w konkursach plastycznych
( z różnym skutkiem :)) oraz w przygotowywaniu gazetek ściennych.
By uciec od lekcji wf-u zgłaszałam się do malowania plakatów informujących o zawodach sportowych.
Teraz wiem, że ucieczka od sportu wcale nie była słuszna i w dorosłym już życiu staram się sportowe zaległości nadrobić :)
W ten sposób pewne zajęcia nadrabiam, a inne kontynuuję.

Czy też praca w korporacji nie przypomina przypadkiem szkoły ?
Są gwiazdy, są kujony, są buntownicy-romantycy...
Nauczyciele, lepsi i gorsi , z pasji i z obowiązku...
Są nieuki zmieniające szkołę, zawody ( w poszukiwaniu miejsca do parkowania)... Egzaminy i odpytki ;)
Tylko bezkonsekwentnych wagarów nie ma ;)
No więc skoro jest to wszystko, jest tak wiele podobieństw, to czemu ja nie mam wcisnąć się ze swoją "gazetką szkolną " ?
Cały zeszły rok moje rysunki towarzyszyły wybranym artykułom w korporacyjnym miesięczniku. Dzisiaj wzięło mnie na wspominki, a to dlatego, że mój szkic trafił ostatnio do innej zakładowej gazety :)




Tym samym chciałabym obalić mit o korporacyjnych mugolach!
Za firmowymi biurkami często kryją się osoby o "drugim życiu" :
tancerze, muzycy, fotograficy, sportowcy, ogrodnicy, kucharze, krawcowe,
fani motoryzacji, rockowe i artystyczne dusze.
 
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie ! :)

4 komentarze:

  1. Mądrze powiedziane.... napisane właściwie :-) Gratuluję wytrwałości w pielęgnowaniu pasji!
    Pozdrowionka od korporacyjnego-niemugola :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Polska, Brazylia, teraz czekamy na podbój całego świata :) Niech wszyscy się dowiedzą o Puli i jej zdolnej autorce !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puli rysuje, Puli maluje ... Puli powinna jeszcze pisać np. opowiadania dla dzieci albo doroslych ! Jestes naszą Dumą!

    OdpowiedzUsuń